Google AdWords – największe zalety

Created with Sketch.

Jeśli znalazłeś się w tym miejscu, z pewnością zastanawiasz się nad wdrożeniem w swój firmowy marketing usługi, jaką jest Google AdWords. W przypadku, kiedy są to Twoje pierwsze kroki w tematyce reklamy internetowej, na pewno chcesz dowiedzieć się możliwie jak najwięcej o tym rozwiązaniu jeszcze przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Obecnie, Google AdWords umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców, a przy tym jest łatwym, stosunkowo tanim i intuicyjnym sposobem na reklamę. Jako początkujący reklamodawca, musisz jednak wiedzieć kilka kwestii, które znacznie ułatwią Ci cały proces i pomogą w optymalizacji efektów z możliwą minimalizacją koniecznej inwestycji.

Zalety Google AdWords – poznaj narzędzie z jego najlepszych stron!

Każdy z nas zdaje sobie sprawę z potęgi wyszukiwarki Google. Obecnie to najbardziej popularna możliwość wyszukiwania niezbędnych informacji na całym świecie. Trudno znaleźć osobę, która kiedykolwiek nie korzystałaby z możliwości Google tylko po to, by odpowiedzieć na nurtujące pytanie lub być na bieżąco z ciekawymi informacjami i wydarzeniami. Na całym świecie, przez całą dobę, właśnie z tej bardzo popularnej wyszukiwarki korzysta kilka miliardów użytkowników. Znalezienie stacji telewizyjnej lub audycji radiowej, która mogłaby pochwalić się tak ogromnym zasięgiem graniczy z cudem, prawda?

Wyszukiwarka Google ze względu na wiele rozpatrywanych aspektów po prostu nie zawodzi internautów i nie ma sobie równych. Jej niezawodność objawia się w każdej sferze życia – bez znaczenia jest to, o czym chcemy poczytać, czy co chcemy zobaczyć. Świat przedstawiony w Google jest spójny i nie możemy narzekać na poziom zasięgu informacji z jakiejkolwiek branży. Dostęp najpopularniejszej wyszukiwarki do informacji pozostaje niemal nieograniczony. Wykorzystywanie Google w swojej codzienności weszło nam w nawyk. Możemy znaleźć interesujący nas produkt, firmę, usługę, czy poradzić się opinii ekspertów i znaleźć dobry artykuł, recenzję lub ciekawy film. Jako użytkownicy mamy tylko jedno zadanie. Musimy sprecyzować to, na czym tak naprawdę nam zależy i w postaci kilku słów umiejętnie wpisać nasze oczekiwania w wyszukiwarkę. Cały sekret po stronie poszukujących, jak i chcących zostać odnalezionym opiera się na używaniu odpowiednich słów lub fraz kluczowych. To one sprawią, że znajdziemy to czego szukamy lub pozostaniemy bez odpowiedzi na nasze pytania. Jeśli chcesz, aby Twoje działania marketingowe były skuteczne, zastanów się, co sam chciałbyś zobaczyć. Na pewno każdego dnia, zdarza Ci się poszukiwać informacji, produktów i usług, które obecnie Cię interesują. Co w takiej sytuacji zwraca Twoją uwagę? Wchodząc w buty klientów znacznie łatwiej będzie Ci stworzyć reklamę, która naprawdę pozwoli na osiągnięcie spektakularnych zysków.

Wpisanie fraz kluczowym umożliwia dotarcie do bogatego wachlarza propozycji, których w zależności od popularności tematu może być od kilkunastu do nawet kilku tysięcy. Jako właściciel strony internetowej bez względu na to, czy prowadzisz osiedlowy sklep, czy pensjonat w górach powinno zależeć Ci na tym, aby być możliwie najwyżej w wyszukiwaniach związanych z obszarem wykonywanej działalności. Dlaczego to aż tak ważne?

Dlaczego warto wykorzystać narzędzia Google AdWords?

Badania pokazują, że większość użytkowników znajduje odpowiedź na swoje pytanie między 1, a 5 wyszukiwaniem. Te elementy są najczęściej odwiedzane przez internautów. Niestety jednak, murem głowy nie jesteśmy w stanie przebić nawet mimo wysokiego poziomu samozaparcia i zaangażowania. Zamiast bezskutecznie ubiegać się o wysoką pozycję organiczną, która wciąż należy do konkurencji, możesz w inny sposób doprowadzić do zwiększenia ruchu na stronie i osiągnięcia maksymalizacji zysków płynących z niewielkiej inwestycji w skuteczną i dobrze prosperującą reklamę. Wyszukiwarka Google to na tyle sprytne rozwiązanie, że dla osób zdeterminowanych przygotowane zostało rozwiązanie, które pozwala na osiągnięcie zamierzonych efektów znacznie szybciej. Zamiast żmudnej walki o lepsze pozycjonowanie, możesz skorzystać z Google AdWords. Za sprawą tego narzędzia,  znajdziesz się na czele listy wyszukiwania niemal od zaraz.

Wykorzystywanie pełnych możliwości Google AdWords to sposób na osiągnięcie efektów w postaci zwiększenia ruchu na stronie i dotarcia do większego grona potencjalnych klientów. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i dbasz o rozwój swojej firmy, a do tej pory nie wiesz o nim zbyt wiele (lub pierwszy raz masz styczność z tą opcją) to najwyższa pora na poszerzenie swoich horyzontów i usprawnienie procesu, który pomoże Ci zbudować potężną pozycję w branży. Czas na poznanie najszybszej możliwości, która pozwala zmienić sytuację firmy o 180 stopni. Sprawdź sam, jakie zalety zapewnia dobrze stworzona reklama Google AdWords i dlaczego jest to jeden z najbardziej skutecznych elementów dobrze przeprowadzonych działań marketingowych!

Skuteczna reklama Google AdWords

Stworzenie dobrej reklamy AdWords to najszybsza możliwość, która pozwoli na zmianę oblicza firmy. Wyszukując strony internetowe związane z daną frazą kluczową na pewno zauważyłeś, że powyżej wyników organicznych znajdują się linki sponsorowane oznaczone jako reklama. Czy wiesz, że umieszczenie w tym miejscu informacji o prowadzonej przez Ciebie działalności nie jest drogim rozwiązaniem, na które mogą pozwolić sobie tylko najbogatsi, najwięksi gracze? Co więcej, wbrew powszechnie panującemu przekonaniu, dostępność tego miejsca nie jest przeznaczona wyłącznie dla nielicznych osób. W ten sposób, możesz spokojnie rozwijać swoje działania na polu pozycjonowania i oczekiwać aż Twoja witryna znajdzie się w topowych wyszukiwaniach organicznych. Spokój i rozwój działalności zapewnią Ci skuteczna reklama Google AdWords, która po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych znajdzie się na górze strony jeszcze nad organicznymi wynikami.

Oczywiście, połączenie obydwóch rozwiązań to doskonałe, najbardziej rekomendowane rozwiązanie. W ten sposób, uzyskujemy możliwość dotarcia nie tylko do osób, dla których liczy się pierwsze wyszukiwanie w postaci reklamy. Jesteśmy również dostępni dla tych z internautów, którzy wciąż negatywnie postrzegają wyszukiwania oznaczone jako reklamy. Niestety jednak, oprócz tego, że pozycjonowanie to długotrwały i żmudny proces musimy liczyć się z tym, że nie mamy pewności, przez jaki czas zdołamy utrzymać uzyskaną pozycję. W przypadku połączenia dwóch sposobów na pojawienie się w topowych wyszukiwaniach użytkowników, budujemy zaufanie i inwestowanie zarówno w wyniki organiczne, jak i Google AdWords, co może przynieść nam spektakularne efekty długoterminowe za niewielkie koszty.

Każdemu przedsiębiorcy zależy jednak na generowaniu oraz sprawdzaniu zysków i efektów, jakie można uzyskać. Mało kto, może pozwolić sobie na długotrwały proces bez rezultatów. Dlatego też, z odsieczą przychodzi możliwość generowania promowania naszej strony za pomocą opcji reklamy wykorzystującej narzędzie Google AdWords. Tematyka działań marketingowych prowadzonych w Internecie z miesiąca nie miesiąc rozwija się. Ogrom wiedzy niezbędnej do stworzenia skutecznego rozwiązania może przerosnąć nawet najbardziej ambitnych i zaangażowanych w rozwój marki przedsiębiorców. Na szczęście, istnieje możliwość powierzenia tych działań profesjonalnej agencji.

Zastanawiając się nad współpracą z profesjonalną agencją na pewno analizujesz koszty, jakie będą koniecznie do poniesienia. Co prawda, każda firma tego rodzaju pobiera prowizję, jednak nie dzieję się tak bez powodu. Ufając najlepszym fachowcom, którzy na bieżąco śledzą nowatorskie rozwiązania masz pewność, że inwestycja zakończy się ogromnym powodzeniem. Jak wynika z danych, wykonywanie regularnej optymalizacji kampanii pozwala firmie na skuteczną optymalizację działań i uzyskanie spektakularnych rezultatów.

Kampania stworzona od podstaw przez osoby, które naprawdę znają się na rzeczy pozwoli na wydawanie zainwestowanej kwoty w bardziej efektywny sposób. Jak jest w naszym przypadku? Jako zespół Verseo dysponujemy możliwością korzystania z narzędzia, jakim jest Verseo Campaing Manager. To nowoczesna i sprawdzona platforma, która przeprowadza bez naszej ingerencji  tysiące mikro zmian na dobę w każdej objętej przez nas kampanii. Dzięki temu, możesz dotrzeć do alternatywnych sposobów wykorzystywania narzędzi Google AdWords, które nie są dostępne innych dla agencji reklamowych i przedsiębiorców. Najczęściej, korzystają oni ze standardowych możliwości i do prowadzonej kampanii niezbędna pozostaje ich ingerencja.

Skontaktuj się z nami – przekonamy Cię do inwestycji w skuteczny rodzaj reklamy internetowej!

Pozostałe zalety Google AdWords

Przeprowadzone przez Google badania wskazują na to, że internauci coraz chętniej odwiedzają reklamowane witryny. Nie musimy obawiać się więc, że nasza inwestycja okaże się misją zakończoną niepowodzeniem i przyniesie niewielkie zainteresowanie ze strony potencjalnej grupy klientów. Witrynę, jaka jest reklamowana odwiedzą te osoby, które zainteresują się ofertą i będą poszukiwać odpowiedniej jakości świadczonych usług.

Jeśli tylko zadbamy o jej właściwe ustawienie pozostanie pierwszą odpowiedzią na zadane pytanie, wpisaną frazę, czy poszukiwane słowa kluczowe.

W dodatku, wbrew powszechnemu przekonaniu, koszty związane z prowadzeniem Google AdWords nie są w każdym przypadku bardzo wygórowane. Zależą również od słów kluczowych, po wpisaniu których ma pojawiać się nasza reklama. Im większa konkurencja na dane słowo lub frazę kluczową, tym musimy liczyć się z koniecznością poniesienia większych kosztów. W przeciwnym wypadku, nasze potencjalne miejsce zostanie zajęte przez konkurencyjną firmę. Istnieje również wiele możliwości, które gwarantują optymalizację zarządzania budżetem. Możemy zdecydować się na kilka fraz, które są mniej popularne w wyszukiwarce, a łącznie dadzą dostęp do większego grona potencjalnych Klientów.

Ciekawym sposobem na odpowiednie gospodarowanie swoim budżetem jest wybór rozliczenia na podstawie kliknięć. W ten sposób – płacimy nie za każde wyświetlenie, a tylko w tym momencie, kiedy użytkownik kliknie w naszą reklamę. Możliwości, jakie kryje przed nami narzędzie Google AdWords pozostają niemalże nieograniczone. Dzięki niemu, jesteśmy w stanie w dowolny sposób zmieniać i przekształcać horyzonty czasowe kampanii. Google pozwala na reagowanie na takie wydarzenia w naszej codzienności, jak niedziela niehandlowa lub nagłe niekorzystne warunki atmosferyczne. W dodatku, tak precyzyjne narzędzie umożliwia nam skrupulatne określenie grupy odbiorców. W ten sposób, zmniejszamy koszty wyświetlania reklam wśród osób, które nie są zainteresowane prezentowaną ofertą.

Google AdWords czy Pozycjonowanie – co wybrać?

Na łamach prezentowanego artykułu zapoznaliśmy się z różnymi zaletami rozwiązań w postaci narzędzi Google AdWords. Jak sprawy mają się z pozycjonowaniem? Czy wciąż jest to ciekawe rozwiązanie, którym powinniśmy się zainteresować? Z pewnością tak.

Co więcej, nawet jeśli nasze pozycjonowanie przynosi efekty, nie powinniśmy całkowicie zrezygnować z możliwości proponowanych przez Google AdWords. Za sprawą połączenia wysokiej pozycji organicznej wraz ze sponsorowanymi linkami, możemy pozyskać większe grono klientów. Pewni internauci klikają bowiem w reklamę, natomiast inni, wyszukują tylko strony w wynikach organicznych.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *