Dlaczego warto skorzystać z rozwiązań takich jak Kampania Brandowa Google ADS?

Created with Sketch.

Od dłuższego czasu, reklamodawcy usilnie poszukują rozwiązania, które mogłoby pomóc im w odnalezieniu właściwej drogi ku lepszej optymalizacji ich strony firmowej. Wykorzystanie oferty w postaci Kampanii Brandowych Google ADS to sensowna alternatywa, która przed wieloma osobami otworzyła wrota miarodajnych i systematycznie pojawiających się rezultatów. Reklamodawcy, zamierzają dopiąć swego na każdej płaszczyźnie reklamowej, przez co wykorzystane możliwości Google AdWords to nie tylko dotarcie do nowych osób z wybranej grupy docelowej i zainteresowanie ich. Oprócz tego, warto zatroszczyć się o klientów, którzy od lat znają Twoją działalność. Dla nich również, powinieneś przygotować ciekawą Kampanię Brandową Google ADS. W przeciwnym wypadku, Twoja konkurencja przyciągnie ich uwagę jako nowych klientów.

Kampania Brandowa Google ADS – co to jest?

Reklamodawcy głowią się i troją, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie, które stanie się świetnym sposobem nie tylko ze względu na możliwości dotarcia do nowego grona klientów. Wśród wielu osób, wciąż nietrafnie panuje przekonanie, co do braku konieczności dbania o tych, którzy od lat znają i ufają marce. W rzeczywistości jednak, z czasem zrozumiemy, że podejmowanie działań dla stałych klientów jest znacznie bardziej opłacalne niż wieczne pozyskiwanie nowych osób. Nawet jeśli, Twoja marka od lat jest na rynku i zaskarbiła sobie sympatię wielu konsumentów, nie oznacza to, że znajdą się oni na Twojej stronie bez konieczności generowania inwestycji związanych na przykład z zakupem linków sponsorowanych. Wyniki organiczne, znajdują się bowiem na dalszej pozycji, przez co może dojść do sytuacji, w której osoba od lat decydująca się na Twoje produkty lub usługi przystanie na jednej z pierwszych ofert, jaka aktualnie będzie reklamowana. Najwyższa pora na to, aby w dobie prężnie zmieniającego się Internetu i wzrostu naszych możliwości dowieść rzetelnych informacji na temat skuteczności i efektów związanych z kampaniami brandowymi. Okazuje się, że w wielu branżach to właśnie skrupulatne zaplanowanie tego rodzaju działań przyniesie nam największe korzyści. Dlaczego zatem warto zdecydować się na kampanie brandowe i co decyduje o ich skuteczności? Postanowiliśmy przedstawić Ci naszym zdaniem najważniejsze zalety w punktach. Dzięki tej przejrzystej formie, żaden istotny element nie umknie Twojej uwadze.

Po pierwsze – konkurencja działa i ma się dobrze

To, jak wiele zależy od Twojej pozycji na rynku i rozwiązań, jakie wdrażasz w celu jej polepszania nie ulega wątpliwościom. Niemniej, konkurencja to nie kolejna wymówka, w ramach której, możesz usprawiedliwiać swoje niepowodzenia. Pamiętaj, że bycie liderem kogoś innego to sukces danej firmy i Twoja porażka. Jeśli jednak, to Ty górujesz nad pozostałymi przedsiębiorstwami w branży to jest to tylko i wyłącznie Twoja zasługa i ich starania najwidoczniej okazały się niedostateczne. Walka o pozycje po prostu nie może zostać przez Ciebie zignorowana. Wciąż trwający wyścig o odpowiednią pozycję w branży jest związany nie tylko z hasłami i oferowanymi produktami lub usługami. Warto zwrócić uwagę na ogromną popularyzację reklam internetowych, co doprowadza do znacznego zmniejszenia wolnych miejsc na stronach, które będą dopasowane do wybranej przez Ciebie grupy docelowej. Coraz częściej, obserwujemy trend, który prowadzi do wyświetlania się reklamy na markę innej firmy. W ten sposób, następuje właśnie odwrócenie uwagi stałych klientów, którzy nierzadko stają się nowymi klientami konkurencji. Za sprawą dobrze przemyślanych i sumiennie zaplanowanych kampanii brandowych, jesteśmy w stanie wyjść z twarzą z takich sytuacji i nie dopuścić do odebrania nam stałych klientów. W ten sposób, możesz pozostawać na pierwszych wynikach wyszukiwania osób, które do tej pory skorzystały już z Twoich usług lub produktów. Dzięki temu, następuje zauważalne zmniejszenie retencji klientów.

Po drugie – wzrost widoczności i wiarygodność strony

Obydwa elementy są niezaprzeczalnie ze sobą powiązane. Dzięki temu, że zwiększasz widoczność swojej marki, pozwalasz bliżej poznać ją potencjalnej grupie docelowej. Nasz mózg lubi to, co jest nam znane przez co łatwiej sugeruje wybór danych produktów i usług, z którymi do tej pory choć przez chwilę i nieświadomie się zaznajomił. Z kolei, sama popularyzacja widoczności w sieci, pozwala na zbudowanie odpowiedniej opinii w oczach potencjalnych klientów. Zajmowanie dużej powierzchni na stronie ułatwi nam zdobycie wejść na naszą stronę przez konsumentów gdziekolwiek tylko zdecydują się kliknąć. A kiedy już znajdą się na naszej stronie i zauważą ciekawą ofertę to do dokonania zamówienia dzieli nas tylko jeden krok. W dobie urządzeń mobilnych, możemy zająć nawet cały ekran użytkownika.

Wykorzystywanie rozszerzeń, jakie gwarantuje nam Google AdWords umożliwia szereg nowelizacji, które znacznie ułatwiają nam promowanie swojej marki w Internecie. Choć sieć to niemal nieograniczona przestrzeń, zwiększenie rozmiaru reklamy, wraz z możliwością przeprowadzenia do poszczególnych podstron to ogromna szansa dla naszej firmy, z której naprawdę warto skorzystać.

Po trzecie – Ogólny wynik jakości całego konta

Rozszerzenia proponowane przez Google AdWords to doskonały pomysł na uzyskanie wysokiego wyniku pod względem jakości konta. Same Kampanie Brandowe Google ADS, cechują się wysokim współczynnikiem klikalności. Jeśli nie wiesz, jakie korzyści możesz czerpać z tego rodzaju pozycji, warto zwrócić uwagę na fakt, że wyższy ranking konta znacząco wpływa na zmniejszenie stawek CPC na koncie. Odpowiednio przeprowadzone Kampanie Brandowe mogą okazać się darmowym sposobem. Dlaczego? Pierwotny koszt kampanii jest w stanie w całości zwrócić nam się w postaci kwoty, którą zaoszczędzimy na kliknięciach za sprawą osiągnięcia wyższego wyniku jakości.

Po czwarte – korzystny stosunek kosztów do zysków!

W porównaniu do kosztów związanych z wyceną kliknięć na słowa non-brand, kliknięcia w kampaniach brandowych pozostaje stosunkowo tanim i korzystnym rozwiązaniem. Co ciekawe, coraz częściej zdarzają się sytuacje, w których to właśnie średni koszt za klik w pozostałych kampaniach jest wyższy od średniego kosztu konwersji z kampanii brandowej. Jak zatem nietrudno zauważyć, ze względu na niewielki koszt kliknięć, sama kampania nie obciąża firmowego budżetu i stanowi tylko niewielki procent środków, jakie są przeznaczone na reklamę w Internecie.

Po piąte – Wspomagania konwersji

Dzięki Kampani Brandowej możesz wspomagać konwersje w przypadku wykonywania działań w innych kampaniach. W ten sposób, unikniesz sytuacji, w której w danym miejscu, gdzie Twój potencjalny konsument może podejmować decyzje zabraknie informacji właśnie o Tobie. Często droga konsumentów do ostatecznego zdecydowania się na dany produkt lub usługę jest zawiła i kręta. Dokonanie konwersji wymaga nie tylko czasu, ale nierzadko związane jest z wejściem na Facebooka lub wejściem w linki  organiczne. Jeśli nie zadbamy o wspomaganie konwersji, nasza próba uzyskania zysków z innych źródeł również może zakończyć się niepowodzeniem.

Po szóste – wolność przekazywania informacji reklamowej

Korzystając z płatnych metod, nie mamy szczegółowych wytycznych co do ilości widocznego opisu. Elastyczne podejście w przypadku stosowania rozwiązań, za które płacimy, pozwala nam na przekazanie najważniejszych informacji. W trakcie opisu jesteśmy w stanie umieścić informacje dotyczące firmy, promocji, czy skupić się na dostosowaniu tekstów względem sezonu, szczególnej okazji lub warunków pogodowych. Decydując się na płatną reklamę takie działania nie zajmują nam więcej niż kilka minut wolnego czasu. Dla porównania, w przypadku korzystania wyłącznie z organicznych rozwiązań na efekty musielibyśmy czekać znacznie dłużej.

Po siódme – różnorodność możliwości

Dzięki płatnym możliwościom, jesteśmy w stanie testować wiele opisów i kreatywnych pomysłów na treść. Właśnie za sprawą Google ADS jesteśmy w posiadaniu możliwości, które pozwalają nam na swobodną zmianę reklamy pod względem jej treści. W ten sposób, dokonując starannie przemyślanych optymalizacji gdziekolwiek tylko znajdziemy na to czas, możemy doprowadzić do zwiększenia jej skuteczności i idących w parze efektami.

Po ósme – prostota rozwiązania

Kampania Brandowa to nie przedsięwzięcie, które wymaga od nas ogromnej ilości wolnego czasu. To połączenie odpowiednich słów kluczowych z dobrze dostosowaną do naszych potrzeb i oczekiwań reklamą. Samo przygotowanie, wraz z dokonaniem weryfikacji kampanii przez Google nie potrwa więcej niż kilkanaście minut.

Po dziewiąte – dowolność użytkowania

To Ty panujesz nad wykorzystywaniem rozwiązania lub jego chwilowym wyłączeniem. Kiedy zbędne jest prowadzenie reklamy, możesz bez większych problemów okresowo ją wyłączyć. Co ważne, Twoja decyzja zarówno o chwilowych zawieszeniu kampanii, jak jej całkowitym wyłączeniu nie ma wpływu na pozostałe kampanie.

Po dziesiąte – skuteczność, której każdy z nas sobie życzy

Kampanie Brandowe, które są dobrze zoptymalizowane do definicja skuteczności. Spośród wszystkich rodzajów obecnie dostępnych kampanii to właśnie one, mogę pochwalić się odpowiednimi wynikami i charakteryzują się najwyższym współczynnikiem konwersji. W dodatku ich rezultaty są widoczne w mgnieniu oka. Nie warto jednak, decydować się na Kampanie Brandowe w przypadku lokalnych firm lub przedsiębiorstw, które dopiero zapoznają się z rynkiem i przedstawiają swoją ofertę lub produkty. W żadnym z możliwych wypadków, nie można stwierdzić, że Kampania Brandowa nie przyniesie nam odpowiednich rezultatów.

Powyższe 10 argumentów przekonało Cię do stworzenia Kampanii Brandowej? Nie zwlekaj na lepszy moment, tylko jak najprędzej wykorzystaj możliwą szansę!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *